
Man kan nästan tro att bloggen håller på att dö, men så är inte fallet har bara haft lite bloggtorka. Var på Narnia 3D idag den var riktigt bra. Här är coolingarna och jag vill tala om att jag o söstra mi var minst lika snygga =)

Man kan nästan tro att bloggen håller på att dö, men så är inte fallet har bara haft lite bloggtorka. Var på Narnia 3D idag den var riktigt bra. Här är coolingarna och jag vill tala om att jag o söstra mi var minst lika snygga =)
7