www.jessicasblogg.com
Reine Renault är sjuk
Har idag varit och besiktigat lilla Reine som förståss skulle få en 2:a på sig, inte hela världen om man nu tänker på alla naturkatastrofer, alla hemlösa och allt krig i världen. Men en 2:a är alltid en 2:a..Slickade mina sår med att besöka Göstas Café med Rosie efteråt, kändes lite bättre sedan faktiskt. Men vad jobbigt det är med café när man inte kan äta något??? Får ju lämna brödet och äta upp innehållat. Kan man inte beställa röra utan macka??????