www.jessicasblogg.com
Bjuden på middag

Idag bjöd Rosie på middag lax o rostade grönsaker smakade mumma! Snart hem o lägga sig o kolla på O.C och förbereda sig för en hård arbetsvecka......

Jonnié Jonsson

nje de va ganska bra :)

Jonnié Jonsson

jo men jeppui du förstår inte detta riktigt haha

Jonnié Jonsson

jo men jeppui du förstår inte detta riktigt haha

Jonnié Jonsson

haha erkänn att du gillar min fasta lilla stjärt

Jonnié Jonsson

ja de va värst va du ska va viktig nu då, jag e inte ALLS avdundsjuk

Jonnié Jonsson

haha ja de ser ut som palmer, men de tror ja inte vi har i tylösand :) jo de e bara att rulla in på parkeringen, du drar ditt kort när du kör in för att öppna bommen, och sen när du kör hem så betalar du på samma sätt

Jonnié Jonsson

runt 2100 men de går på försäkringen, men hallååå ha en riktigt trevlig resa

Evelina

Det såg gott ut!

Evelina

Det såg gott ut!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress