Idag bjöd Rosie på middag lax o rostade grönsaker smakade mumma! Snart hem o lägga sig o kolla på O.C och förbereda sig för en hård arbetsvecka......

haha ja de ser ut som palmer, men de tror ja inte vi har i tylösand :) jo de e bara att rulla in på parkeringen, du drar ditt kort när du kör in för att öppna bommen, och sen när du kör hem så betalar du på samma sätt
Evelina
Det såg gott ut!
Evelina
Det såg gott ut!

9