Jag livet och allt där emellan Jag ska bli mormor 12 november 2015 Jajjemensan om ett par månader kan jag titulera mig mormor..Vad konstigt att kalla sig mormor, det låter ju så gammalt, för själv känner jag mig inte en dag över 25 :) helt underbart är det och jag önskar Joni o Johanna all lycka på färden.. Skriv en kommentar Namn* E-postadress* Blogg-adress
0