www.jessicasblogg.com
Promenad och ärtsoppa
(null)
Idag blev det en lite kortare promenad efter jobbet! Crockpoten har gått 8 timmar så nu är det gott om ärtsoppa som man kan ha med till lunch! 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress