www.jessicasblogg.com
Nostalgi- På hög nivå
Nä Felix ta tillbaka den gamla flaskan till tomatketchupen

 
Den var mycket finare
Jonnie

haha nje de e sant : )) nu kommer de nog att ta många lappar från kölappssystemet på ica

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress