
Idag blev jag sugen på pizza..Visst kan man göra sig en nyttigare variant..Denna är 11 pp och den var så god..På hade jag: kyckling babyspenat lök champinjoner Mozzarella mögelost tomat och banan. Toppat med minifraiche med vitlök..Själv är bäste kock och jag ger mig 5 stjärnor av 5!!

1