www.jessicasblogg.com
Pizzatajm
Idag blev jag sugen på pizza..Visst kan man göra sig en nyttigare variant..Denna är 11 pp och den var så god..På hade jag: kyckling babyspenat lök champinjoner Mozzarella mögelost tomat och banan. Toppat med minifraiche med vitlök..Själv är bäste kock och jag ger mig 5 stjärnor av 5!!
Anonym

Hej, jag undrar vad är det för botten du använder till dina pizzor,,,,,,,

Svar: Hejsan! Det är Santa Marias pizza tortilla botten :)
Jessica Andersson

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress