www.jessicasblogg.com
Midsommar 09


Som vanligt regn på midsommar blir man förvånad? Inte det minsta, var iaf uppehåll när vi grillade. Brorsan Helene och Joakim var nere och brorsan rockade rejält med gitarren men var inte så pigg på att spela när vi ville höra samma låt hela tiden, låten om den blåa cyklen. Grannejävlen hade bjudit hem lite folk och vi spelade lite kubb, men när knotten invaderade så blev det TP inne istället!
Snygg Grannen

Var du tvungen att välta tältet innan kröp hem idag på morrnen!!?!?!?!?!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress