www.jessicasblogg.com
Min son en superstar


Jag säger bara en sak: ABBA, släng er i väggen här kommer min son =)
Henke

Go Basse! Go Basse! :)

Henke

Det är en kubotan... hehe! en "självförsvarspinne" som man kan ha nycklarna i...



http://customexports.com/WebPic/Kubotan-1.jpg

Jonnie

oj vilka talanger familjen andersson verkar ha, först en mamma som e radiokändis och nu bassen : ))

Jonnie

självklart e ja de, utan dig så hade jag blivit brutalt våldtagen, vad vill du ha hjälp me ???

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress