www.jessicasblogg.com
Nu ska vi prata om kärlek



Ja ikväll ska vi prata om kärlek, inte vilken kärlek som helst utan grannekärlek. Min äckliga granne har funnit kärleken, jag hoppas den håller i sig då han behöver stöd i sitt så tragiska liv.

martina

Riktigt fint foto!!

Får nu bara hålla tummarna för de små skatorna...eller pingvinerna..eller duvor..eller va fan man nu säger för fjäderfä i situationer som denna haha

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress