www.jessicasblogg.com
Min vän (ett ljuvligt handmålat porträtt av mig till dig Jonnie)
Här kommer ett porträtt av min vän Jonnie som jag har ritat, ja det är han bögen till höger här på min blogg. Likt eller hur????? =)
Jonnie Jonsson

:) haha så vackert så :) haha

Camilla & Rebecca

Fin blogg



Bästa frågan i vår frågestund får en länkning ;) Så fråga gärna något

Linnea Sjöström

Fin blogg :)



Tänkte bara tipsa om att jag just nu har 2 stycken tävlingar i min blogg, något för dig kanske? värt att kolla :)



http://linneaasjostrom.blogg.se/2011/january/tavling-vinn-korsring.html#comment



http://linneaasjostrom.blogg.se/2011/january/tavling-i-sammarbete-med-giftstorese.html#comment

anna

fin blogg

kolla gärna in på min blogg också ! :D

http://annastinajohanssons.blogg.se

Mikaela

Hej! Kikar in och hoppas du haft en bra dag :)

Mikaela

vsg! Ha en fin kväll :)

Jonnie Jonsson

haha nje de trodde ja ju inte haha

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress