
Här kommer ett porträtt av min vän Jonnie som jag har ritat, ja det är han bögen till höger här på min blogg. Likt eller hur????? =)
Jonnie Jonsson
:) haha så vackert så :) haha
Camilla & Rebecca
Fin blogg
Bästa frågan i vår frågestund får en länkning ;) Så fråga gärna något
Linnea Sjöström
Fin blogg :)
Tänkte bara tipsa om att jag just nu har 2 stycken tävlingar i min blogg, något för dig kanske? värt att kolla :)
http://linneaasjostrom.blogg.se/2011/january/tavling-vinn-korsring.html#comment
http://linneaasjostrom.blogg.se/2011/january/tavling-i-sammarbete-med-giftstorese.html#comment
anna
fin blogg
kolla gärna in på min blogg också ! :D
http://annastinajohanssons.blogg.se
Mikaela
Hej! Kikar in och hoppas du haft en bra dag :)
Mikaela
vsg! Ha en fin kväll :)
Jonnie Jonsson
haha nje de trodde ja ju inte haha

7