www.jessicasblogg.com
Uppe på toppen

Förra veckan var vi uppe på toppen i Alanya vilken fin utsikt men vilken otäck väg! Taxichaffisen körde som pm han hade snott bilen!

Jonnié Jonsson

japp, de gör jag :) men de verkade positiva va :)?

Jonnié Jonsson

japp, ska bara slänga på lite kaffe o stilla mina nerver sen ringer jag

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress