




Två veckor i Turkiet går snabbt, men det är nu när det blir kallare här i Svedala som man längtar tillbaka har varit en kanonsemester..Med Jeepsafari, båtresa och upp en tur till Dim Cayi och en massa bad....
R - teckenspråk, svartvit poesi, norrland och humor!
Har just läst ut en Marian Keyes bok. Hon var riktigt bra. Annars har jag läst ut hungerspelens alla tre böcker =)
Vill du vinna en häftig Chokladfontän?
Kika in i bloggen för att delta i tävlingen...
hellooooo ja denna veckan jobbar ja tre dagar, men de e bara 14 timmar totalt, har mailat henne om att gå brevid på sjölunda v.42, får se va hon svarar

13