www.jessicasblogg.com
Turkiet (Oba, Alanya)
 
 
 
 
 
Två veckor i Turkiet går snabbt, men det är nu när det blir kallare här i Svedala som man längtar tillbaka har varit en kanonsemester..Med Jeepsafari,  båtresa och upp en tur till Dim Cayi och en massa bad....
 
 
 
 
 
 
Jonnié Jonsson

Tackar, ja viist blev de tjusigt

Jonnié Jonsson

Tackar :) en helt underbar dag, jag är fri :)

Jonnié Jonsson

haha japp jag älskar Ikea :)

Jonnié Jonsson

haha tänk va stor lilla gossen e nu :)

R - teckenspråk, svartvit poesi, norrland och humor!

Har just läst ut en Marian Keyes bok. Hon var riktigt bra. Annars har jag läst ut hungerspelens alla tre böcker =)

Jonnié Jonsson

haha e han hos dig nu :)??? han e ju överallt lilla pajjas

Jonnié Jonsson

haha nje de ska vara så :) gå ut o titta bak på din bil :)

Jonnié Jonsson

haha de e sant, japp jag kommer imorgon

Jonnié Jonsson

haha jag vet att du längtar efter mig

Jonnié Jonsson

tackar kära kollega :) för de goa mackorna

Jonnié Jonsson

Tackar, nje vi ses på Torsdag :)

Jonnié Jonsson

Vill du vinna en häftig Chokladfontän?

Kika in i bloggen för att delta i tävlingen...

Jonnié Jonsson

hellooooo ja denna veckan jobbar ja tre dagar, men de e bara 14 timmar totalt, har mailat henne om att gå brevid på sjölunda v.42, får se va hon svarar

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress