www.jessicasblogg.com
Föredrar faktiskt

Föredrar att jogga på bandet, känns mycket behagligare för kroppen! Svettigt var det i allafall, men skam den som ger sig! Här ska man kämpa på in i det sista! Gymkortet går ut i morgon o de var ju inte kul precis! Tur vi anställda kan köpa kommunkort till riktigt rabbaterat pris!!! Nu inväntar jag herr Jonsson sen dags för APT o sen jobb ikväll...

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress