www.jessicasblogg.com
Jobbarhelg

Då är jobbarhelgen i gång! Den startade med värsta hålligånget från Guldkantenkören och fika på det! Nu lite välförtjänt rast för det tar på krafterna att fika o vara på underhållning! Själv åt jag mina bananpannkakor med nutella det var riktigt gott...

Blir att köra ner till Forum efter jobbet med Rosie Kareoke är alltid kul!!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress