www.jessicasblogg.com
Tomt
 
Ja det var dags att fylla upp med lite grönt idag, som ni ser gapade det tomt.i morse. Så det blev en tur till Halmstad med Mamma o Johanna...Så nu kan man banta ett par veckor till.. Glad med att min son föredrar paprika på mackan än pålägg.. Mitt inköp av grönsaker kanske smittar av sig =) 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress