
Ja visst låter det spännande =) Jag ska vecka 37 twittra under en vecka om hur mina arbetsdagar ser ut. Detta kan ju bli riktigt roligt. Jag och tre personer till från olika arbetsplatser i Hylte kommun ska göra detsamma. Har du ett twitterkonto och är intresserad att följa det hela så kommer jag med mer info senare.. Först ska jag lära mig twittervärlden..

1