www.jessicasblogg.com
Varmt..men det kostar att ligga i topp




Som ni vet kostar det att ligga i topp! Jävulskt varmt på gymmet! Man borde tyckas vara knäpp när man går dit i denna värmen! Idag var jag långt ifrån ensam så antar man är ganska normal :)

Smoothie: frusna jordgubbar 1 dl Lindahls jordgubbskvarg

Propointsvärde: 2
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress