www.jessicasblogg.com
Ledig och inväntar lille gossen..
Godmorgon..Det vankas en ledig dag i Residenset..Inga större planer mer än att vänta in lille gossen nu på förmiddagen. Saknar den lille godingen och han ska få en liten present av mormor..
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress