Jag livet och allt där emellan Ledig och inväntar lille gossen.. 20 juni 2016 Godmorgon..Det vankas en ledig dag i Residenset..Inga större planer mer än att vänta in lille gossen nu på förmiddagen. Saknar den lille godingen och han ska få en liten present av mormor.. Skriv en kommentar Namn* E-postadress* Blogg-adress
0