www.jessicasblogg.com
Entrecote

Igår blev det utgång med jobbarkompisen så idag har det varit lugnt. Ikväll blev det grillad entrecote supergott och nu lider man av paltkoma så nu får det bli en film eller två.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress