www.jessicasblogg.com
Shopping och The Stinking Rose
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Idag har vi shoppat loss igen varit lite här och där och hamnade till slut i gen på Hollywood BL. Ätit lunch på The Stinking Rose en (vitlöksrestaurang som bara finns här i Los Angeles( BeverlyHills ) och i San Fransisco supergott! Har badat i poolerna och kollat in takvåningen där vi bor! I morgon byter vi ställe för en sista natt innan vi reser hem på fredag!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress